Magkänsla

Åhh, jag är så nöjd över att jag litade fullt på min magkänsla igår om att höja Topimaxen. Linn hade en del mindre korta anfall igår och även i natt hade hon en del. Men idag är de borta :) Topimaxen är verkligen super!! Skönt!

Idag har Linn och jag varit på mitt jobb och hälsat på. Det var verkligen kul att träffa alla kollegor och jag längtar verkligen efter att få börja arbeta igen! Men Linn går naturligtsvis först och hon måste bli så pass bra att hon kan börja dagis!

Lillskruttan sover nu och jag ska ta en macka och kaffe i lugnet innan Lukas kommer hem från skolan...


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt, håller tummarna för er!

2011-08-31 @ 09:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!