Trött prinsessa

Linn har varit trött både igår och idag. Har sovit vid tre tillfällen båda dagarna mot normalt två. Lilla tjejen, inte konstigt efter allt du har varit med om <3

Jag känner mig också trött, vet inte hur vi ska hinna med div träningar osv för killarna men det löser sig nog! Får dra ner en del på nagelbiten. Kan nog bara hinna med två max per vecka... Stressar jag iväg med massa naglar blir det inget kul heller och det är ju faktiskt därför jag sysslar med det :)

Har bokat upp lite roliga saker i höst vilket jag ser fram emot, hoppas bara att det blir lugnt för Linn <3

Idag är det regnigt och grått ute. Hösten är här....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!