Då kom det....

Fyra veckor anfallsfritt fick prinsessan. Ligger på Silvias nu med henne efter ett anfall. Hon ramlade och Krampade i ansiktet. Resten av kroppen var helt slapp. Drog huvud och ögon åt vänster. Gav, för första gången, Epistatus. Larmade efter 5 minuter då hon fortfarande Krampade. När ambulans kom hade hon slutat krampa men vi valde att åka med då det var första gången vi gett epistatus. Visste ju inte hur hon skulle reagera. Tur var väl det för anfallet kom tillbaka..... Återigen ögon och huvud åt vänster. Tog nästa en timma tills det anfallet var hävt. Nu sover hon gott på avd 325. Hade en temp hemma på 37.6 och när vi kom in 37.9 Linn har aldrig krampat vid den tempen men hon har ändå fått febernedsättande i förebyggande syfte. Jag känner mig tom, ledsen och besviken. En liten del av mig har tänkt att *tänk om sjukdomen är borta* Jag vet att det är dumt, jag lurar bara mig själv. *Men du fick fyra veckor min skatt.... Vi får vara tacksamma för det* Åhhh, vad jag önskar att sjukdomen åtminstone kunde mildras.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Skit oxå! Kunde det inte få vända för er nu, ni har väl fått tillräckligt... Livet är inte rättvist. Vet inte vad jag ska skriva, men vår familj tänker på er & ber för att Linn snart ska må bättre <3 Vi får hoppas att detta bara är ett bakslag innan det vänder!

2011-12-26 @ 22:34:35
Postat av: Mia

Åh det kommer mildras, det skall mildras!! Skönt att hon mår bättre och att ni snart får komma hem. 2012 blir erat år, jag lovar! <3

2011-12-27 @ 10:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!