Hemma ÄR bäst <3

I eftermiddag kom vi hem, fast på permission. Linn har lite feber men det känns inte som att den är aggresiv. Ligger runt 38,2. Men vi dämpar med febernedsättande, har ett fint schema som vi går efter!

Jag undrar så vad som orsakade anfallet... Tror inte det var tempen på 37,6, hon har aldrig krampat för så låg temp.... Tror mer i så fall att det var viruset ... eller jag har ingen aning. Kan spekulera mig galen på det! Vill ju så gärna ha en orsak!


Träffade en underbar läkare idag som satt med mig och pratade om allt runt sjukdomen, frågade hur JAG mår...... Det var riktigt skönt att få prata av sig med henne.

Ikväll blir det mys med grabbarna. Liam och Tim kom igår för att vara här en vecka. Hade varit kul om de fick lite snö på sitt jullov......:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!