Ny vecka..... igen :)

Då var det ny vecka igen.... Sjukhuset ringde i morse och avblåste hela veckans undersökning. Men jag hade redan räknat med det. Passar bra då det är en fullspäckad vecka ändå.

Fick en påminnelse när jag läste en väns blogg i helgen om sjukhusets clowner... Vi behöver hjälpas åt för att stödja projektet. Clownerna betyder så mycket för de sjuka barnen. I början, när vi vistades på sjukhus, så tänkte jag att *Linn kommer de väl inte in till. Hon är ju så liten....* Men vad fel jag hade! De ägnar VARJE barn tid och sjunger och spelar för dem så att just de känner sig speciella <3

Nu är det ju detta med mig och datorer... Vet ju inte hur man länkar. Men gå in på fb, där har jag lagt upp låten man kan köpa för 5kr för att bidra. En enkel liten julklapp som betyder så mycket <3

I morse ramlade Linn ner från bäddsoffan i Lukas rum och slog sig rejält vid ögat. Hon var jätteledsen och ville inte ta mediciner. Men när hon fick hjälpa till att plocka fram allt så blev det genast bättre!




I eftermiddag är det Lucia firande på Lukas skola. Ska bli kul att följa med han ner och titta! Hampus har avslutning på teknik skolan så dit får han och Christian åka.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får en bra vecka, med lucia firande och allt annat.

Kram

2011-12-12 @ 13:29:08
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!