Nytt läkarintyg.

Fick ett nytt läkarintyg på posten idag. Har läkarintyg för Linn till försäkringskassan för vård av allvarligt sjukt barn och det gäller obegränsat antal dagar. Måste förnya det efter 3 månader bara. Det blir så påtagligt att Linn har en svår sjukdom när jag läser vad läkaren skriver. "Svår Epilepsi" och "Denna flicka har en svårbehandlad form av epilepsi som ofta kräver sjukhusvård och t o m intensivvård" Det blir tungt i hjärtat och tankarna går.. Är det verkligen Linn de skriver om?? Men det klart jag vet att det är hon. Är ju bara en vecka sedan hon låg på intensiven. Det är väl det som är så svårt! Att hon är helt frisk i övrigt och kan på bara en sekund falla ihop medvetslös eller i kramper! Jag ber till gud varje dag nu att vi i höst / vinter ska hitta den fula fienden till ärr som vi kämpar mot och operera bort det!!

Idag fyller Christian år :) Hela 32 år blir han! Har bakat cupcakes idag som vi ska mumsa på. Har även planerat en grillmiddag som jag ska fixa till han när han kommer hem från jobbet. Har också bokat tid hos en tatuerare till han på fredag :)) Han ska få skriva in sina barns namn på underarmen! Liam Tim Linn . Det kommer bli ursnyggt! Det blir min present till min blivande man =O

Saknar mina killar nu!! Får lite mms då och då och ser att de har det hur bra som helst! Tack till min älskade mamma som tar dem på semester bort från allt ett litet tag!!

Nu ska jag kolla in sidan Johanna länkade mig om bröllopsklänningar :O, hehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!