Tomt igen

Då åkte killarna igår till sin pappa och ska vara där i två veckor! Känns redan tomt men det är kul för dem att komma iväg lite under sommaren. Liam och Tim kommer på lördag så då blir det fart igen :)

 Dagarna rullar på och Linn håller sig stabil. Har kommit på mig själv hur jag hela tiden ligger steget före i tankarna vart jag än går och är med Linn. Ska jag till exempel till ICA så har jag redan planen i huvudet hur jag ska förklara för ambulansen hur de ska ta sig dit. Är det maniskt eller bara smart?? Tänker hela tiden på att en ambulans ska kunna ta sig fram och är det ett ställe jag inte känner till letar jag gärna med blicken efter vad gatan heter.. Ja ja, förhoppningsvis kommer det aldrig ske på öppen plats (att Linn får ett så stort anfall som inte kan hävas med stesolid) och skulle det nu göra det så är jag förberedd :)

 Har även placerat ut stesolid lite här och var :) I medicinskåpet såklart, i Linn´s översta byrålåda i sovrummet. Jag lägger henne alltid på vår säng och då behöver jag inte ta den tiden att springa till medicinskåpet. I Linn´s skötväska och även i ett fack i vagnen ut i fall att jag har glömt skötväskan.

Idag ska jag ut och äta med Mathilda och Nadja :) Kors i taket!! JAG ska in till stan =) Men det är välbehövligt så jag ser fram emot en trevlig kväll med mina finaste tjejer!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår precis hur du känner.

Fick larma en gång och fick totalt hjärnsläpp

kunde inte komma på vart vi var. Så fruktansvärt

efter det försöker jag ha koll. Har tex alltid gps påslagen i bilen.

2011-07-13 @ 12:12:21
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!