Tråkig start på en dag som ändå blev bra :)

I morse vaknade Linn redan kl 06,00 så då gick hon och jag upp. Hon var pigg och glad och lekte med sina leksaker. Efter att ha varit uppe i två timmar så började hon tröttna och blev lite hängig. Jag tempade henne bara för att utesluta feber. Christian kom upp och han tyckte också att hon inte riktigt var sig själv. Jag stack ut på en morgonpromenad och när jag kom hem sov Linn. När hon vaknade dryga 10 minuter senare var hon pigg och glad. Sedan ser jag att hon stannar när hon kryper och det rycker i ansiktet. Då har hon ett anfall som har satt sig i ansiktet. Det såg riktigt otäckt ut och jag blev ganska rädd. Kramperna satt i musklerna i ansiktet och det var även ansträngt för henne att andas. Gav stesolid direkt och ganska snart blev andning bättre och anfallet avtog.

Lilla hjärtegrynet. Är så jobbigt att se alla dessa anfall på henne och jag söker efter orsaker till dem men det finns inte. Det är en läskig sjukdom. Gillar INTE att anfallen har börjat igen. Hon som har varit anfallsfri i 4 veckor <3

Vi tog en promenad upp till kåsjön idag iaf för att killarna skulle få bada. Hon repar sig otroligt snabbt men ändå vill vi att hon tar det lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!