HÄRLIGA SÖNDAG

Linn vaknade klockan 6 idag. Förstår inte varför hon ska upp så tidigt! Christian gick upp med henne så jag fick lite sovmorgon :o) När jag kom upp en timma senare hade Linn redan haft 7 små anfall. De är sekunderkorta men ändå så stoppar de upp vad hon nu håller på med och så krampar hon i arm, fingrar och öga. Oftast vänster sida men det kan lika gärna vara höger. Jag gjorde ett set naglar på förmiddagen. Christian och Linn gick ut på långpromenad. Mormor var med oss idag då Christian var på jaktmöte. Alltid mysigt när hon är här <3 Vi gick en promenad och lagade till en god middag. Linn hade några anfall till och sammanlagt idag blev det 14st. Tror jag ska ringa ep teamet i morgon. Kan inte fatta hur det kan vara anfallsfritt i 7 dagar för att börja igen! Båda medicinerna är på maxdos så där kan man inte göra så mycket.. Hampus och Lukas kom hem ifrån sin pappa på kvällen. Trots att det bara är två dagar som de är där så saknar jag dem massa när de är där. Linn sken upp som en sol när de kom hem! Älskade bröder! Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!