ÖPPNA FÖRSKOLAN

Vaknade tidigt idag igen. Linn har fått en "dum" tid att vakna till. Klockan 5 ska vi upp tycker hon. Iofs ganska skönt att ta en kopp kaffe innan vi väcker Hampus o Lukas. Linn startade dagen med 3 st små anfall och när det fjärde kom så släppte det inte i vänsterarmen. Fick bryta även detta anfall med.stesolid. Börjar tröttna på detta nu. Av veckans 7 dagar så har hon fått stesolid 6....... Ringde sjukhuset och det var en ny sköterska som jag pratade med. Jobbigt då jag fick förklara. Alltid lättare när jag pratar med de som känner oss. Hon skulle iaf prata med Tove, som är forskningsledig, men skulle in till mottagningen idag. Vi promenerade ner till öppna förskolan. Linn tyckte det var kul med alla barn så det får vi göra om! Sjukhuset ringde när vi var där. Linn ska göra ryggmärgsprov i morgon. Stackars mitt hjärta, jag vet ju vilken panik hon hade sist. Det kommer bli en jobbig dag i morgon.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!