Fredag :)

Vad underbart det är när Linn inte har några anfall :) Man inser hur mycket hennes anfall styr hur man sj mår på något sätt. Tror jag har sagt det förut men vardagen blir till lyx! Alla vardagliga ting blir lyx! Idag missade jag "middagsdosen" med Iktorivil med 30 min!? Ställer alltid klockan på 13.30 så den ringer när det är dags för medicin men idag missade jag ställa klockan! När hon inte har anfall är det så svårt att förstå hur dålig hon verkligen kan bli och hennes mediciner är livsviktiga för henne! I övrigt idag har vi idag varit och hämtat Lukas nummerlapp till lilla göteborgsvarvet som han ska springa på söndag. Han ska vinna :) Den inställningen har han, underbara unge. Och vem vet????? Kanske är det Lukas som vinner på söndag...... Hampus och Lukas åkte till Mikael idag och jag hoppas de får en riktigt mysig helg! Christian och jag har just satt i oss 1 kg räkor och lillsnurfis har somnat. Nu blir det att bara ta det lugnt och kolla tv. Förresten, Linn sov i sin säng i natt med det nya larmet. Verkar som att det fungerar bättre när jag testar det.. Anfall idag är ANFALLSFRITT!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad harligt Jenny! Jag sitter har med mamma och laser din blogg! Da kanske den nya medicinen funkar! Eivor och Sven-Erik halsar och haller tummarna!

Och sag lycka till till LUKAS pa Sondag!

Puss och kram pa dig och familjen!

2011-05-22 @ 12:14:51
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket :) Ja, det verkar ju som att vi kanske träffar rätt nu vilket är super!! Hälsa så gott tillbaka och kram!!

2011-05-22 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!