Grillkväll

Igår var det lördag och jag var ute två gånger och promenerade med Linn. Sammanlagt igår så gick jag 1,3 mil! Känns bra! Ska försöka gå massvis nu så jag blir av med de där 7hg som är hur svåra som helst och bli av med känns det som. Linn håller sig stabil! Inte ett enda anfall har det varit! Igår hade vi en grillkväll hemma hos oss. Sebbe fyller år på tisdag så vi firade han igår. Det var riktigt trevligt! Trots att det inte var så varmt så satt vi ute till klockan 20,00. Idag är det söndag och dags för Lukas att springa lilla göteborgsvarvet! Jag ska dit och kolla han och jag har en bra känsla att han kommer knipa en bra plats! Med hans inställning så kan det ju inte bli annorlunda!! Han ska ju VINNA, så enkelt är det ju bara. Ska bli kul sen. Christian lagar just nu till Sushi, hmmm..... har ju inte lyckats lära mig att äta det ännu men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!