Livet ler :)

Livet känns riktigt bra just nu :) Linn har idag varit helt anfallsfri i en vecka vilket är fantastiskt! Jag vet att det kommer tillbaka men just nu så njuter vi till fullo av tillvaron. Det märks även på grabbarna att deras oro för Linn har minskat. De är mycket lugnare än de var för bara ett litet tag sedan. Christian trivs superbra på sitt nya jobb vilket naturligtvis också gör att han mår bättre :) Min älskade syster Anna har förlovat sig nyss med sin Lukasz vilket också gläder mig enormt mycket!! Det är som sagt mycket som är positivt just nu så jag försöker rida med på denna stormen så länge det bara går!! Det händer saker med Linn nästan varje dag nu. Hon har hittat kastrullskåpet och drar gärna ut ALLA kastruller och sitter och bankar på dem. Idag är det fredag och Lukas har beställt pannkakor så det ska jag strax ställa mig och steka till grabbarna. Christian är och hämtar Liam och Tim. Får se vad vi hittar på för kul i helgen. Det är invigning av den nya stranden i kåsjön i morgon så kanske om vädret tillåter så åker vi dit. Det var en hel del roliga aktiviteter för barn. Fick en kallelse för Linn till Tove idag. Hon ska dit om dryga tre veckor. Då kan jag samla på mig lite frågor.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!