Video eeg.....

Nu håller vi alla tummar som finns att Linn lämnar ifrån sig anfall i morgon! Hon har nämligen fått tid på Sahlgrenska kl 08,00 för ett videoövervakat eeg. Ringde till sjukhuset förut för jag tycker det är för många anfall för vad jag klarar och de ringde mig för en stund sedan och berättade att hon ska in på eeg. Jag ska höja Iktorivilen i kväll till två droppar och i morgon bitti ska hon inte få sin morgondos med medicin. Så förhoppningsvis kommer anfallen och de på Sahlgrenska blir nöjda och hon kan få sin medicin. Så det inte blir helt galet! Håll nu alla tummar!!!!!

Kommentarer
Postat av: gun pettersson

KRAM

2011-05-02 @ 12:50:48
Postat av: Barbro Bengtsson

Nu håller vi alla tummar. Tänker på er hela tiden Kram Mamma/mormor

2011-05-02 @ 15:27:51
Postat av: Mathilda

Åh så bra att ni fått tiden, många varma tankar till er och lycka till idag! Vi hörs när ni är hemma igen. Massor av kramar till er!!

2011-05-03 @ 08:34:58
Postat av: jenny

Åh vad det hjälper med familj och vänner! Kram!!

2011-05-04 @ 06:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!