Arg, ledsen, förbannad!!!

Det är så jag känner för den här vidriga sjukdomen just nu!! Jag har precis sett min underbara dotter totaldränkas i 70% sprit, två flaskor!! Allt för att få bort den vidriga febern! Jag har sett henne intuberas och läggas i respirator!! Jag har sett henne kräkas så det kom ner i lungorna så hon antagligen kommer dra på sig en luginflamation!!! Därför kommer hon antagligen ligga i respirator några dagar!! Jag har inga ord för denna vidriga sjukdom!! Jag är arg., ledsen och frustrerad!!!!! SNÄLLA GODE GUD HJÄLP OSS NU!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

NEJJJJJ,NEJJJJ,NEJ!! Fy fan vidriga sjukdom!!!!!!



Tänker på er alla!!!!<3 finns här dygnet runt, va inte rädda och fråga om hjälp om ni behöver nått.Vill inte "jaga" er på mobilen, men vi finns här till 100% och tänker ständigt på er!

STYRKEKRAMAR<3

2011-11-05 @ 22:37:47
Postat av: Paulina Strand

Finner inga ord <3 Lider så med er och skickar över massor med styrkekramar <3

2011-11-06 @ 21:48:44
Postat av: Veronica

Men lilla lilla Linn:( Åh så hemskt, känner er inte så bra men ska vet att jag tänker på er!! Fyyy.Massa styrkekramar!!!!

2011-11-06 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!