Dagisplats

Linn har idag blivit erbjuden dagisplats... Första känslan är fruktansvärd! Hur ska jag kunna lämna ifrån mig prinsessan. Hur ska jag kunna lita på att någon annan tar över ansvaret för Linn? Fixar de det akuta tillstånd när Linn får anfall...

Tiden får utvisa. Hon är beviljad egen assistent. Annars hade vi aldrig lämnat henne.  Vad händer nu? Frågorna ploppar upp i huvudet. Åhhhh vad jag skulle vilja ha facit i hand med hur det kommer bli.

Jag vet att vi inte är ensamma om detta men just nu skulle jag bara vilja prata med någon som har det likadant och som vet hur det fungerar.. Kommer jag ständigt vara orolig på jobbet? Usch och fy, måste försöka vända min negativa inställning till positiv. Men det är svårt!

Vi måste ju börja, komma tillbaka till det normala. Det kommer säkert bli bra....


Kommentarer
Postat av: Malin

Mellan oss och Ebbas assisten stämde det direkt.

Jag litar fullt ut på henne. Det kommer att gå bra och du kommer kunna slappna av med tiden.

Kram

2011-11-24 @ 21:03:57
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: jenny

Tack Malin <3

2011-11-25 @ 06:53:28
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!