Höstlov!

Det är höstlov denna vecka. Liam och Tim är här = fullt hus! Det går jättebra, var lite orolig att vara hemma med 5 barn själv då Christian måste arbeta men det går över förväntan! Det är verkligen kul att killarna vill vara här på lovet :) Det betyder mycket, framförallt för Ckristian som inte kan träffa sina killar så ofta han vill <3 De ska åka hem i morgon, torsdag.

Sjukhuset ringde igår och Linn ska göra MR undersökningen nu om två veckor! Hoppas innerligt att denna undersökningen kan vara till hjälp för henne!! I övrigt är det bra anfallsmässigt. Vi är nu inne på tredje veckan av anfallsfrihet! Topimaxen gör verkligen underverk!

Jag har fått ont i ryggslutet, strax ovanför rumpan ungefär. Det är som en molande värk hela tiden och jag har svårt för att böja mig ner. Har aldrig haft problem med värk i kroppen förut så detta stör mig verkligen. Det har suttit i runt 2-3 veckor nu. Det är ingen jobbig verk, behöver inte äta tabletter, men den stör mig enormt! Fattar inte vad det är??!!

Skulle vilja fixa till bloggen så detn får ett personligt utseende med lite bilder men jag vet inte hur man gör?! Någon som vet? Tips tas tacksamt emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!