Många tankar

Funderar mycket nu. Pratade med en mamma igår via fb som har en liten flicka med epilepsi. Jag trodde att den var under någorlunda kontroll men det visade sig att jag hade helt fel :( Hon darrar som ett asplöv och trillar hela tiden. Nytt EEG hade tydligen visat mängder av småanfall hela tiden. Lilla Alice, tänker på dig och hoppas du kommer få den hjälp du behöver <3

Sedan tänker jag på Ebba. Denna fina tjej som nästan aldrig får en dag utan anfall. Hon ska nu i veckan påbörja en ny metod för att få en kontrollerad anfalls situation, ketogen kost. Maxintag på 10 kolhydrater per dag! Det blir en tuff utmaning men jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska hjälpa henne. I 7 år har hon kämpat med sin sjukdom. Vet inte hur man länkar men om ni vill läsa om Ebbas vardag så är adressen www.barnmedepilepsi.blogg.se

Sen vår lilla skrutta, vår prinsessa Linn. Jag hoppas så att den sista undersökningen vi gjorde nu ska bli en öppning. Att vi kan få kontroll på anfallen. Att du inte ska bli så hjälplös och att vi kan hantera allt själva. Bäst av allt hade varit 100% anfallsfrihet! Får man önska det eller är det för mycket begärt??




Kommentarer
Postat av: Mia

Klart man får önska!! hoppet är det sista som överger än!!! Kram

2011-11-22 @ 12:02:55
Postat av: Malin

Tack Jenny

2011-11-22 @ 19:42:26
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!