Ny dag!

Snorigt värre är det här nu. Linn har smittat mig med sin förkylning. Hon är något bättre idag men så fort hon går omkring lite så blir andningen ansträngd. Ska vänta till lunch med att ringa sjukhuset.

Lukas min lilla älskling är så orolig att jag inte ska vara hemma när han kommer från skolan. Men som jag sade till han så kan jag ju inget lova då vi aldrig vet vad som händer med Linn, när hon får sina anfall osv. Det enda jag kan lova är att jag inte bara skulle lämna hemmet utan att han skulle veta. Jag får kontakta skolan eller så får Christian komma hem. Stackars oroliga själ... Han tog med sig nyckel idag i alla fall, kändes tryggare för han <3

Nu är det bara en vecka kvar till Linn´s MR undersökning och jag hoppas verkligen hon frisknar till så att den går att utföra! Hon ska ju sövas och i dagsläget hade inte det gått....

Har börjat grubbla över om Linn verkligen är redo för dagis? Kommer de att kunna hantera hennes anfall så att hon får den hjälpen hon behöver?? Det är en riktigt skrämmande tanke och jag känner att jag måste ta upp den till diskussion med Tove.

Nåväl, dags att börja blicka framåt igen! Har en förmåga att gräva ner mig i en djup grop varje gång Linn blir sjuk. Nu är det dags att klättra ur den gropen och visualisera framtiden!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kram

2011-11-14 @ 13:36:02
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!