Ny vecka

Måndag och ny vecka. Ska försöka skärpa till mig och rycka upp mig! Försöka se till NUET. Linn mår ju bra just nu och jag har ju två barn till <3 De märker i och för sig inte av hur jag mår då jag inte visar ddet för dem.

Har varit ute och promenerat. Ner till allum och hem igen. Det var riktigt skönt och lilltjejen fick komma ut och få frisk luft! Ska verkligen försöka att komma ut en stund (helst) varje dag.

Måndag och det betyder teknik skola för Hampus på Kärra badet. Han älskar verkligen sin simning.

Tack Tack Tack för alla kommentarer i bloggen, sms och mejl. Det är oerhört värmande och betyder så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!