Ständig oro!

Linnskruttan har, trots alvedon, en liten temphöjning nu på morgonen. Inte hög men tillräckligt för att jag ska bli orolig. Görförkyld har hon också blivit och andningen är ansträngd.. Lilla skruttan sover nu och jag hoppas hon är lite bättre efter lite sömn.

Försökte ringa epilepsi ssk idag för att ventilera lite men hon var inte där och kommer först den 21/11 :(

Det var supermysigt att träffa grabbarna igår! När vi är på sjukhus så är jag så fokuserad på Linn att jag inte hinner känna efter några andra känslor så igår när jag kramade om dem så kände jag riktigt hur mycket jag har saknat dem <3 Älskade killar, ni blir så lidande i detta som händer. Men det kommer vända snart <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!