Höjning Topimax

Igår morse höjde vi Linn´s Topimax. Så nu förväntas en lugn period..... Sist varade det i fem veckor. längsta sedan skruttan insjuknade för nästan exakt ett år sedan (i morgon)

Usch och fy, samtalet med Tove i tisdags tog mig hårt! Det blir så "verkligt" och jag vill inte att det ska vara Linn, vår underbara prinsessa, som hon pratar om. Hur tungt medicinerad hon är men ändå har en del otäcka anfall.... Jag hoppas så innerligt att de kan hitta missbildningen vid nästa magnetkamera röntgen. Och förhoppningsvis kan vi operera bort det och hon blir anfallsfri!!

Veckan har än så länge varit bra för Lukas! Ingen som retas och han leker med kompisar! Tycker skolan har gjort ett bra jobb, men jag håller ändå ett vakande öga ut i fall att..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!