Ledsen son :(

Idag kom Lukas hemspringandes och gråtandes i bara gympakläderna. Sen dryga två, tre veckor tillbaka så har tre st killar varit på han med retsamheter och idag var det dags igen. Har tidigare mejlat läraren om det men inte hört något? Gick med Lukas tillbaka till skolan där gympaläraren var väl informerad om att det pågick och hon hade pratat med killarna. Jag fick visa mig, att jag vet vad som händer, de fick be om ursäkt till Lukas och lova att sluta. Deras föräldrar är också informerade och slutar det inte nu så tar vi det till rektorsnivå.

Stackars min lilla pojk. Känns fruktansvärt att han känner sig mobbad, men samtidigt är jag glad att han berättar att det händer så vi kan stoppa det i tid!

Jag älskar dig Lukas och INGEN ska få reta dig!


Kommentarer
Postat av: Gun

Många kramar till dig Lukas .Du är bäst!

2011-10-21 @ 19:04:03
Postat av: Malin

Tråkigt, det ogillas.

Kommer ihåg när min systerdotter blev utsatt i första klass, min syster fick till slut nog och talade om för killarna att hon visste var dom bodde.

Det uppskattades inte av alla kan jag säga, men dom lät henne vara ifred efter det.

2011-10-21 @ 20:40:51
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!