Fortfarande anfall / känningar

Trodde helt klart att höjningen av Topimaxen skulle ta bort de små anfallen helt från Linn men de är fortfarande kvar. Vet inte om jag kan kalla det anfall. Hon får frivilliga finger rörelser när hon slappnar av. De spritter till i hennes fingrar mest i högerhanden. Sedan kan jag tex om jag bär henne känna i musklerna hur det rycker. Precis som hennes småanfall fast de syns inte. Men de känns tydligt. Ska träffa Tove om en dryg vecka så då får jag fråga henne. Håller på att skriva ner mina frågor så jag har allt klart när vi är där.

Idag är det fredag och Liam och Tim kommer hit. Vi ska grilla ikväll och ha det sedvanliga fredagsmyset. Får hoppas det blir en lugn helg för sist killarna var här hamnade Linn på sjukhus med ett svårt anfall. Men som vi har fått lära oss så kan vi aldrig planera något utan det som blir, det blir.

 Det ska vara okej väder i helgen så vi kan vara ute en del :)
Tror Christian ska åka en sväng till havet med killarna för lite fiske. Jag och Linn blir hemma. Nu ska jag ta tag i fredagsröjet för att sedan åka till Allum och handla inför helgen. Linn snurfisen sover sin lilla förmiddagslur :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får en toppen helg, med massor av mys.

Det är ni värda.

Kram Malin

2011-09-02 @ 10:16:41
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Gun Pettersson

Jag hoppas att ni får en bra helg ,massor med kramar till er.Jag tänker ofta på er .



Kramar från Gun

2011-09-02 @ 14:05:32
Postat av: jenny

Åhh, tack det samma till er Malin! Hoppas ni också får en riktigt bra och mysig helg!

Kram Jenny.

2011-09-02 @ 14:21:19
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Gun <3 Massa kramar till dig också och hoppas du får en mysig helg!

2011-09-02 @ 15:09:11
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!