Härlig lördag!

I onsdags skrevs Linn ut från sjukhuset. Det har varit lugnt sedan dess. Högerbenet blir bättre för varje dag så jag tror bara att hon kanske fick en sträckning under något av anfallen. Hon hade ju en del anfall under ett dygn. Kan man få en sträckning så förresten??

Det nya intyget för vård av allvarligt sjukt barn kom hemskickat i torsdags. Tråkigt att läsa hur sjuk Linn faktiskt är emellan varven men samtidigt var det ett riktigt bra, välformat intyg. Även intyget för vårdbidrag kom. Båda är nu inskickade till försäkringskassan.

Igår hade vi födelsedag för lilla Tim som fyllde 7år! Grattis!!

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Var ute i pulkabacken tillsammans allihopa. Har tyckt att det har varit jobbigt att gå ut med Linn i denna kyla utifall att hon skulle få ett anfall, men igår när Hampus och Lukas var hos Anna (psykologen) så gick jag till neurologmottagningen och fick ett rör där jag kan ha en uppdragen spruta med Epistatus i. Suveränt!! Hade med det till backen idag. Skulle hon få ett anfall kan jag ge kramplösande direkt utan att behöva tänka på att jag måste få av henne alla kläder. (Epistatus ges i munnen) 

Har bara provat Epistatus en gång.... Känner mig ännu inte bekväm med att använda det. Men det kommer väl, det var ju likadant med stesoliden i början!

Här kommer lite bilder från pulkaåkningen idag!



Tim mitt i ett hopp



Liam



Lukas mitt i hoppet!



Linn åker med storebror Hampus :)



Hela klanen av barn samlade <3. Det var en månads sedan vi var samlade allihopa!

För några dagar så skrev jag att jag tänkte mycket på en närastående person till mig. Det var min älskade kusin Johanna och hennes Andreas jag tänkte på. De väntade tvillingar som skulle kommit i början på maj. Men de två prinsessorna hade bråttom ut till vår värld så de är redan här <3<3<3 Välkomna älskade Fanny och Elvira och stort grattis till Johanna och Andreas! Ni kommer bli fantastiska föräldrar till dessa två små underverk!  Allt har gått bra och båda prinsessorna mår bra <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt att se alla samlade igen<3 hoppas ni haft en underbar helg tillsammans!!! kram

2012-02-04 @ 18:00:04
Postat av: Malin

Kan bara intyga att man vänjer sig med epistatusen.

Har börjat känna mej lika bekväm med den som med stesoliden.

Hoppas ni får en fortsatt härlig helg.

kram

2012-02-04 @ 18:26:54
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Catrin

Underbart å läsa.. Hjärtat sväller av glädje!! Grattis till Johanna o Andreas <3 <3 <3

2012-02-04 @ 20:52:40
Postat av: Emma

Härliga bilder, ni verkar haft en härlig dag :o) Kram

2012-02-04 @ 22:21:26
Postat av: Lena Sundqvist

Härliga bilder om en härlig dag och ännu härligare att ni har det stabilt just nu och STORT grattis till familjen som fått två små älvor <3

2012-02-05 @ 08:51:33
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
Postat av: Ann Andersson

Härligt att ni har haft en lugn och bra helg och jag hoppas verkligen att det får fortsätta så för er. Epistatus är jättesmidigt att ge - har haft det till Saga i några år nu och det fungerar mycket bra att ge nästan var som helst... Vad skönt för er att ni fått det, det underlättar vintertid.

Hoppas ni får en bra vecka, Kram Ann

2012-02-05 @ 20:58:12
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!