Helg och sportlov över!

Nu är sportlovet över för killarna och skola väntas i morgon. Tror de är rätt nöjda över veckan då det blivit en del aktiviteter trots att jag varit utan bil :) Skridskoåkning, biobesök, bad i simhall mm.

I helgen har vi tagit det lugnt. Igår regnade det hela dagen, lite trist men samtidigt skönt att se hur snön försvinner mer och mer. Kan villigt erkänna att jag har en stark längtan efter våren!

Lättnaden efter samtalet från Tove håller i sig. skönt att utesluta syndromet. Nu hoppas vi bara att de får en bra anfalls situation på prinsessan också! Jag känner dock att de sista anfallen är mer "ok" än vad de övriga innan har varit. Att kunna bryta anfallen själva är målet just nu! Och att slippa intensiv vård!


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som ett bra mål.

Jag har sänkt mina krav, har börjat acceptera att Ebba förmodligen aldrig kommmer bli av med sin epilepsi. Men vi vill att hon ska bli stabil.

Kram

2012-02-19 @ 13:03:53
URL: http://barnmedepielepsi.blogg.se/
Postat av: Lena Sundqvist

Kanon bra mål och härlig vecka, vi börjar vårt sportlov först v 9. Kramar

2012-02-19 @ 13:52:02
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
Postat av: Ann Andersson

Härligt med sådana besked från läkaren och hoppas så att epilepsin kan stabiliseras med den lilla höjningen av medicinen som ni skulle göra. Ha det gott // Kram <3

2012-02-20 @ 15:07:10
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!