Anfall igen

Mitt i den roliga leken slog anfallet till. Hon ramlar bakåt helt stel och skriker det ofrivilliga skriket rakt ut för att sedan börja krampa kraftigt. Ger stesolid direkt samtidigt som vi larmar SOS. Generella kraftiga kramper har hon. Efter 5 minuter avtar kramperna plötsligt och färgen runt munnen får tillbaka sin normala färg, men hon är medvetslös. Får ingen kontakt med henne och kroppen är helt slapp. När ambulans kommer fem minuter senare så återfår hon medvetande. Vi åker med ändå pga hennes tidigare temp på 38.1 idag. Inga mer kramper har kommit men vi blir kvar på silvias en natt. Kommer ingen feber så var detta anfallet ett av de bättre. Det hävdes på 5mg stesolid! Det kan jag hantera, tänk om det vänder nu??!! Ska inte låta tankarna skena iväg. Idag gick det bra tack och lov <3 Nu sover prinsessan gott bredvid mig och så ska jag också snart <3 Tre 0-veckor fick sessan denna gången. Otäckt för jag sade till en kompis idag att Linn är som en tickande bomb. Vet inte bär den utlöser sig..... Jag är ledsen för att en mysig kväll förstördes så plötsligt och dramatiskt. Killarna, eller vi allihopa, blev rädda. Men samtidigt är jag glad för att vi lyckades häva det med en stesolid. Det är framsteg.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänker på er och finns dygnet runt!!<3 <3 kram

2012-01-18 @ 23:35:32
Postat av: Diana

Så skönt att det gick bra idag! Tänker på er och sänder över många stora kramar <3<3<3

2012-01-19 @ 06:36:46
Postat av: Lotta

Kram <3 tänker så mycket på er. Kram Lotta

2012-01-19 @ 08:29:02
Postat av: malin

Hoppas allt är lungt.

<3

2012-01-19 @ 08:31:32
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Ann Andersson

Känner igen mig och känner med dig så mycket... hoppas att ni kan åka hem snart och att det får vara lite lugnt... <3

2012-01-19 @ 10:51:15
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!