Livet är tufft och orättvist

Just nu är jag inne i en negativ spiral. Drar till mej tråkighet efter tråkighet känns det som. Sägs ju att man går starkare ur jobbiga och tuffa situationer men man ska ju orka sig igenom dem också.

Har haft en mysig helg med farfar Åke och Siw här på besök på fredagen. Liam och Tim har varit här denna helgen då de har varit sjuka osv de sista helgerna.



Linn myser med storebror Liam


Lördagen träffade vi våra nyfunna vänner Paulina och Robert. Tack vare epilepsin har våra vägar korsats så visst finns det positiva saker också <3 Vi hade en mysig kväll tillsammans och hade såååå mycket att prata om. Hoppas vi kan ses snart igen!

Söndagen spenderade som vanligt med den bästa mamma/mormor. Älskar dig min underbara mamma <3<3<3

Jag tänker och funderar mycket. försöker hitta lösningar för att göra vardagen bättre. Men det går inte. Så länge Linn har så svåra anfall så blir vardagen som den är idag...

Har suttit i helgen och skrivit om vårdbidrag för Linn. Blir ledsen när jag inser vilken extravård det verkligen är med henne redan nu. Hur blir det när hon är större?? Det är med tårar jag skriver ner allt. Tänker på det som Malin (barnmedepilepsi.blogg.se) skrev, att man nästan försöker försköna vardagen.


Idag är en jobbig dag men jag hoppas morgondagen blir bättre.



Tack vare dessa tre så orkar jag kämpa. Jag älskar er runt hela jordklotet och tillbaks igen <3




Kommentarer
Postat av: Malin

<3 Kram

2012-01-16 @ 12:18:49
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Catrin

<3

2012-01-16 @ 12:29:15
Postat av: Mia

Vännen det kommer vända!!!<3

2012-01-16 @ 13:55:27
URL: http://trollemia.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag tycker du är fantastisk på att hitta ljusglimtar, ta tillvara det positiva och mysa mitt i all oro och vardag. När jag bläddrar i din blogg ler jag ofta stort åt dina härliga barn och din positiva livssyn.

Jag hamnar också i negativa spiraler, men kämpar precis som du emot med näbbar och klor. Det är ju tiden nu vi har med våra fantastiska, ljuvliga och jobbiga ungar. Och den tiden ska inte jobbiga sjukdomar få förstöra. Så fortsätt krama, mysa, skratta åt småsaker och vara en underbar mamma!!! Kram! <3

2012-01-16 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!