Lördag

Igår, fredag, hade vi en riktigt mysig dag hemma. Städade ut hela julen, var på allum med Lukas och han fick köpt sig en ny telefon. En samsung galaxy mini blev det. Tack alla för julklappspengarna till han. Super!  Han är naturligtvis jättenöjd!

Avslutade vällen igår med att kolla pe den tredje Twilightfilmen, Eclipse. Jag gillar verkligen de filmerna och Hampus och jag ska gå och se den fjärde på bio :)

Idag är Lukas och jagar med Christian. Fick just ett mms där han sitter nöjd med bössan :0)
Hampus ska med en kompis till vattenpalatset och Linn och jag blir kvar här.

Naturligtvis kommer tankarna om vem som kan hjälpa mig att möta en ambulans, om Linn får ett anfall. Verkligen avskyr den här rädslan som Linn´s epilepsi har medfört. Minsta lilla "grej" som Linn gör annorlunda gör att magen vrider sig och jag blir verkligen rädd, rädd för att ett anfall ska komma. För det gör det. Tänker inte lura mig själv något mer med att det kanske har försvunnit.

Tove har förlängt intyget om vård av allvarligt sjukt barn. Bra, för då slipper jag känna stressen med att komma tillbaka till jobb.. Funderar på att flytta fram inskolningen till April. Frågar mig själv om det verkligen är värt priset att sätta Linn på förskolan i den värsta förkylningsperioden.. Till vilket pris??

Sedan tänker jag ta inskolning i den lugnaste takt. det får helt enkelt ta den tiden det tar. Jag och Christian måste känna oss 100% trygga att lämna Linn och att de verkligen klarar av den extremt akuta situation som blir när hon får ett anfall.

Nåväl, ska verkligen försöka njuta av nuet. Linn mår bra NU. Min älskade prinsessa <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Gun Pettersson

Vad du är fin Jenny ,ja ni är fina hela familjen.Kram



2012-01-07 @ 16:09:38
Postat av: Nina

Fin design på din blogg!

2012-01-08 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!