Tungt..

Allt känns tungt just nu. Orkar liksom inte ta mig för saker. Känner att jag bara har lust att säga rakt ut att livet är skit just nu. Har kommit så långt iaf att jag inte längre säger att det är bra när någon frågar utan ok, eller så där. Vill bara blunda och somna för att sedan vakna med en frisk prinsessa. En prinsessa som har samma förutsättningar som alla andra barn. Som kan klättra i berg, gunga, hoppa studsmatta osv. Visserligen är Linn för liten för detta ännu, hon är för liten för att ge sig ut på egna äventyr. Men den dagen kommer och har vi inte kommit längre i kamoen mot epilepsin så kommer hon har helt andra förutsättningar än andra barn <3

Vet att det är fel att spekulera, men det är svårt. Vi lever här och nu och det har ju inte direkt blivit bättre.....

Men samtidigt när jag SER framtiden så ser jag universums vackraste prinsessa full av liv och glädje lekandes precis som alla andra barn <3 Ska hålla kvar vid den bilden <3<3

Var på möte med försäkringskassan igår om bla vårdbidrag. Har skickat in ansökan nu så får vi se vad det ger.

Nu vakna min sessa så jag får rusa till henne <3


Kommentarer
Postat av: mia

åh fina vän! man får även tänka "mörka" tankar....man får känna att allt är skit och även berätta det.Vet hur du känner....så många gånger som jag varit orolig för hur Fanny skall klara livet med sitt handikapp. Linn är världens finaste lilla tjej som har fångat många hjärtan och kommer fortsätta att göra! det kommer bli ljusare...det skall bli ljusare!! <3 <3 massa kärlek till dig min fina vän<3<3

2012-01-24 @ 12:44:38
Postat av: Lena Sundqvist

Ur mörkret föds ljuset!

Om vi aldrig tillåter oss att tänka de mörka tunga tankarna så kan vi heller aldrig gå vidare från dem till de tankar som innehåller ljus,hopp och tröst.

Utan mörker inget ljus och vi som går längs denna väg vet att omfamna dem båda.

Styrka till dig att se det mörka i vitögat och komma segrande ur striden <3

2012-01-25 @ 07:23:27
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
Postat av: Ann Andersson

Känner så med dig och din familj... vet hur det är och man har många tankar kring framtiden för ens barn... Vi hoppas så mycket på den ketogena kosten nu, vågar inte tänka på att det inte fungerar för då orkar jag inte... eftersom det inte finns mediciner som hjälper...

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni ska få en lugnare period och i bästa fall en förbättring snart. Kramar och tankar till dig // Ann

2012-01-25 @ 19:13:51
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!