Frisk!

Fem dagars antibiotika kur gjorde Linn frisk, precis som läkaren sa. Urinvägsinfektion en gång är ingen gång. Kommer det fler och tätare gånger måste hon utredas. Känns som att jag har hört de orden förut..
 
Igår åkte Hampus och Lukas med mormor till Kville. Jag åker också dit på onsdag eftermiddag. Tåg ska jag åka upp 😃 Ser mycket fram emot min lilla resa dit. Dock blir det första gången som jag blir ifrån Linn i fyra dagar..... Kommer längta ihjäl mig!! Menhon kommer har det såå mysigt. Bara pappatid. Farmor ska vara här också så linnskrutt kommer ha det så bra ❤
 
**************************************************************************************************************************************************
 
 Till Linda.
 
Tre år har gått sedan du drastiskt lämnade oss. Jag hoppas du har det bra. Tänker på dig ofta och vilket öde du fick. Fina Linda, du är saknad, verkligen. 
Jag är helt säker på att du finns med oss ändå.
Kramar❤❤❤
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Va skönt att Linn blev frisk så snabbt!
Åh, va härligt att få komma iväg på lite semester med grabbarna! Linn o pappa kommer säkert hitta på massa kul här hemma oxå :-)

Svar: Jäteskönt, både att hon blev frisk och att få komma iväg 😃. Är oxå helt övertygad om att de kommer ha det skoj här hemma! 😃
Jenny

2012-07-16 @ 21:37:30
Postat av: Mia

Förstår att du kommer längta ihjäl dig, men det är lite nyttigt också!
Du får komma till ditt älskade Kville och andas lite positiv energi och bara ha kvalitets tid med dina fina killar!

När vi alla har landat hemma måste vi nu ta våran Ros'e och räkkväll

Svar: Det ska bli underbart att komma till paradiset, bara samla kraft. Klart vi ska ha vår ros'e kväll, ser fram emot den!
Jenny

2012-07-17 @ 00:06:39
URL: http://trollemia.blogg.se
Postat av: Ann Andersson

Låter jätteskönt Jenny för dig att du kan komma iväg. Och vad skönt att Linn mår bra igen <3 Ha det nu så underbart och massor av kramar till er från oss i Vingåker <3 <3 <3

Svar: Tack det samma Ann, kramar tillbaks. 💗
Jenny

2012-07-17 @ 09:44:34
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Anneli

Ibland är det enda sättet att kunna slappna av att vara någon helt annanstans.
Hoppas att ni alla får må bra!

Svar: Visst är det så Anneli, ser verkligen fram emot min lilla tripp. Hoppas ni mår bra?!
Jenny

2012-07-17 @ 13:08:32
Postat av: Anna

Tänkte med på Linda denna dag..utav slumpen när vi städade hittade jag hennes dödsannons just denna dag,kan inte förstå att det är tre år sedan hon lämnade oss,men som du skriver så fint kära syster så finns hon med oss ändå. <3

Svar: Det är helt otroligt att tre år har gått. Fina lilla Linda ❤
Jenny

2012-07-17 @ 13:20:07
Postat av: Lena Sundqvist

Vännen!
Hoppas att dina dagar blir fyllda av sol och avkoppling med dina killar, du är så väl unnad alla sekunder av vila du kan få. Skönt att höra att liten är frisk igen och med det glittret blir ju ingen stund tråkig, hon och pappa kommer att ha det magiskt liksom du, fina.

Svar: Tack Lena! Har haft ljuvliga dagar och njutit varje sekund. Hoppas ni har det bra, kramar.
Jenny

2012-07-18 @ 08:57:29
URL: http://korpoga.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

Nu är du förhoppningsvis i Kville och njuter medans finis är med sin kära far och myser!! Saknar er och hoppas vi ses snarast när vi alla är hemma igen! Kramar i massor/ Mathilda

Svar: Kramar tillbaks och längtar efter att ses!!
Jenny

2012-07-19 @ 17:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!