Kville!

Fyra underbara dagar fick jag med mina älskade killar i Kville. Saknade min lilla tjej otroligt mycket men hon har haft det toppen hemma med pappa. Att hon dessutom har fått vara frisk hela tiden känns helt underbart. Jag hoppas av hela mutt hjärta att vi nästa år kan åka dit som en hel familj. Det känns faktiskt konstigt att dela på oss som vi har fått göra denna sommar.Jag tänker inte skriva så mycket utan i stället lägga lite bilder, som faktiskt säger mer än 1000 ord.
 
 
 
 
 
I morgon åker killarna till sin pappa och jag, Linn och Christian hoppas på fint, men inte för varmt, väder så vi kan fånga dagarna.
 
kram till alla kämpar!
 

Kommentarer
Postat av: Lena Sundqvist

Underbara bilder och underbart att höra att du och killarna haft det bra och nästan ÄNNU bättre att pappa och lilltjorvan haft det super och fått vara pigga. Härligt! Önskar er många fler sådana stunder fast tillsammans hela familjen. Kramar

2012-07-23 @ 08:13:07
URL: http://korpoga.webblogg.se/
Postat av: Ann

Åh, Jenny så glad jag blir... Har tänkt så mycket på dig under dessa dagar och önskat av hela mitt hjärta att du skulle ha det som du beskriver det - helt underbart... Kramar till er alla och ha det nu fortsatt underbart...

2012-07-23 @ 08:38:40
URL: http://ketogenmat.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!