Maktlöshet

Känslan av maktlöshet är total. Vi kan inte göra någonting mer än att vänta och se vad sjukdomen vill med linn. Att den vill något mer än epilepsi har vi fått erfara idag.
Känner sorg och ilska samtidigt som jag känner kärlek. Kärlek till denna fantastiska tjej, vår dotter. Jag och Christian kommer att göra allt i vår makt så att Linn´s liv blir det absolut bästa.

Från och med idag kommer vi inte jämföra Linn med andra barn. Linn är sin egen och vi ÄLSKAR HENNE OÄNDLIGT. Vi vill inte ändra på någonting med henne. Hon är fantastisk och sprider sådan glädje, hon är solen i vårat liv.

*Linn, vi älskar dig runt hela jordklotet och tillbaks igen. Oändligt..... Mamma och Pappa*





Kommentarer
Postat av: Mia

Ja Jenny, eran tjej är en helt otrolig liten prinsessa som är en riktig liten solstråle, alltid glad och bus i ögonen:)



Vet att du och Christian kommer/ gör allt för eran tjej!!!



Finns här 24/7 om det finns nåt jag och min familj kan göra!!!



Många kramar!!! <3

2012-06-20 @ 21:10:56
URL: http://trollemia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag vet inte om man någonsin vänjer sig men är helt övertygad om att ni tillsammans klarar den här stora uppgiften ni fått. Sjukdomen är allt annat än en gåva men Linn är en vacker, sällsynt pärla som ni fått glädjen att uppfostra och stötta och har fått turen att få just er som föräldrar. Kämpa tillsammans så kommer det bli så bra!!



KRAMAR!!!



PS, nyfiken på vad tove sa

Postat av: Anneli

När det verkligen gäller finns det inga gränser för hur stark man kan vara, hur många vakna nätter man kan vaka över det lilla barnet eller hur man på helspänn övervakar varje steg eller riktning blicken tar. För om den vänder sig för mycket åt en hållet riskerar hela helvetet att braka loss.

Jag är stolt över att se livet ur ett annat perspektiv nu och uppskatta vardagen. Att tillsammans skapa trygghet för familjen.

Hade aldrig föreställt mig något så nyckfullt som den här sjukdomen, men efter att ha levt med den i drygt ett år är jag på något märkligt sätt en starkare person. om än trasig in i själen.

Anneli, mamma till Julian med Dravets syndrom

2012-06-21 @ 21:08:43
Postat av: Robban

<3 <3 <3

2012-06-23 @ 15:03:56
Postat av: Sandra

Så fint skrivet av dig.

Det är underligt vilka vändningar livet kan ta och det är stort hur människan är beredd att kämpa när det verkligen behövs.

Söta lilla Linn, jag tror att du har helt fantastiska föräldrar.

Kram

2012-06-23 @ 21:28:08
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Ingela - mamma till Isaac

Hon är superfin. <3

Tror inte heller man vänjer sig, jag har inte gjort det fast det gått 5 år. (han var ett år då han fick sin diagnos)

Men Isaac visar mig vad villkorslös kärlek är och de är så speciellt.. Vi älskar våra barn oavsett sjukdomar.

Denna väntan... På ett svar.. Är jätte jobbigt. Det tyckte jag också innan vi fick svaret på Isaac tester.

Skönt att ni hade en härlig och frisk midsommar, :0)

Kram / Ingela

2012-06-24 @ 23:49:33
URL: http://semlan85.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!