Sommarlov!

Igår var det Skolavslutning för Hampus och Lukas. 10 veckors sommarlov väntas och vi hoppas naturligtvis på mycket sol så vi kan bada mycket! Fattar inte vad tiden rinner iväg fort. Hampus ska liksom upp i klass 6 efter sommaren och Lukas upp till trean.... Det är stora grabbar jag har nu...

Linn har fått en kallelse för en ny MRT nu i sommar, samma vecka som jag ska till landet med killarna. Ska ringa i morgon och se om det finns möjlighet att flytta tiden något. Fram eller bak spelar ingen roll...

Igår kom också en kallelse till Tove nästa vecka. Bra då jag har en hel del frågor till henne.

Intervjuerna för resurs till Linn har dragit igång, vi hade en igår och i morgon har vi ytterligare två stycken. Jag hoppas innerligt att vi hittar Linn's resurs bland de vi ska intervjua...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!