Glad Glad Glad!

Idag blev det bestämt! Linn byter förskole grupp på måndag! Har haft ett möte med de pedagoger som arbetar där idag och jag är imponerad över deras pedagogiska upplägg! Använder mycket bilder, i scheman bla. Ser hela tiden till barnets bästa, utifrån behov. Känns så otroligt bra att de vill ta henne! Tack! Tack! Tack!
 
***********************************************************************************
 
Vilken berg och dal bana känslo mässigt vi lever! För två dagar sedan stod  jag vid sidan om min dotter och bara tittade på när läkarna gjorde allt för att stoppa hennes kramper. Så maktlös, den känslan går inte att beskriva. 
Hon var så dålig. Syresatte sig mellan 72-85 trots full styrka på syrgasen. Min lilla lilla prinsessa, sås hjälplös och utlämnad.....
Idag är hon sig själv igen, glad sprallig och kärleksfull! Helt underbar!!
 
Idag är en riktigt bra dag och jag är GLAD!

Kommentarer
Postat av: farmor

Underbart att höra detta positiva besked Linn ska ha den bästa tänkbara hjälp som finns hon är en prinsessa älskar er

2012-11-20 @ 16:58:49
Postat av: Jenni

Åh va skönt att det äntligen löser sig med dagis!! Så glad för eran skull!! Synd bara att ni behövt "slösa bort" massa inskolningstid på fel avdelning.

Ja finaste Linn, sprider så mkt glädje o kärlek omkring sig!!!

2012-11-20 @ 17:47:51
Postat av: Catrin

Hurra!!! <3

2012-11-20 @ 19:44:08
Postat av: Ann Andersson

Åh så glad jag blir för er skull Jenny <3 - kramar och lycka till er nu och alltid. <3 <3 <3

2012-11-20 @ 20:12:59
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Sandra

Det är bra med fina dagar. Värdefullt!

Jag är glad för er skull att ni får byta grupp och hoppas att ni kommer känna er trygga där!

Stor kram <3

2012-11-20 @ 23:35:25
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Camilla

Underbart :-D

2012-11-21 @ 06:22:06
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet
Postat av: Diana

Så himla glad för er skull! Lilla solstrålen Linn skall ha det allra bästa! 💗💗💗 Kram!

2012-11-21 @ 20:23:18
Postat av: Emma Nilsson

Härligt, glad jag blir för er skull! Att Linn är sitt vanliga pigga jag igen, men oxå att ni fått gods besked om förskola.
Gör så mycket att få sitt barn på en förskola som passar och funkar. Vi har skolat in Elin tidigare i höst, hon är oxå på en toppen avdelning där personalen riktigt bra. Hon har ingen ass men extra personal eftersom att Elin behöver någon hela tiden. Skönt när man känner att man får det stöd de behöver. Kramar till er.

2012-11-21 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!