Tänker minsann sluta planera!!!

Alla här hemma är friska nu. Skönt!! Lukas har klarat sig, min lilla stålkille :) 
 
Är lite trött på att det mesta i min väg inte går som planerat! Hade i min tanke bestämt mig för att börja lämna Linn lite på förskolan, korta stunder för att utöka. Tänkte faktiskt på att börja arbeta i mars.
 
Naturligtvis så har de har fått fall med vattkoppor på förskolan. Sjukhuset ringde idag och jag får under inga omständigheter ta henne dit nu. Inte heller kan hon få vaccinet då hon ev kan vara smittad. Vi måste vänta 1-2 veckor till så vi vet att hon inte är smittad. Att ta vaccin och vara smittad är farligt. Hon kan bli riktigt riktigt dålig då.
 
Varför kan inget gå MIN väg? 
 
Är så trött på precis allt just nu!


Kommentarer
Postat av: Ann

Massa massa styrkekramar min vän. <3 <3 <3

2013-01-23 @ 13:35:01
Postat av: Malin

Det skulle underlätta om det blev som man tänkt sig ibland, kan trösta dej med att man vänjer sig.
Nästan så man blir förvånad ibland när det blev som man tänkt. Kramar

2013-01-23 @ 15:21:39
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Diana

Men åh varför skall allt vara så struligt och gå emot er nu då? Jag håller tummar och tår att hon inte är smittad så att hon kan få sin vaccination om kanske två veckor. Jag förstår att det känns tungt att det inte blir som du planerar men det är ju ändå bättre att du får vara hemma lite extra med en frisk liten tjej än att hon blir riktigt sjuk. Jag är övertygad om att det kommer vända snart =) och att saker och ting börjar gå er väg! Finns det någon rättvisa i denna värld måste det bli så! Styrkekramar <3<3<3

2013-01-24 @ 08:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!