Till Hampus och Lukas

Mina fina pojkar. Om ni visste hur mycket jag älskar er. Ni har fått gå igenom så mycket med Linn's sjukdom och går fortfarande igenom. Ni får alltid kliva åt sidan för er syster. Det är inte rätt. Men ni gör det, för ni vet att det måste vara så.
 
*Mamma tror du att vi kommer åka utomlands på en solsemester någon mer gång? Så som alla andra gör* sade du Lukas till mig för ett tag sedan. Så klart vi kommer, svarade jag. När Linn blir bättre. Men när då? Det gör ont att svara på något som inte kan ske nu, vem vet när.
 
Linn kan inte åka till ett varmt land. Hennes kramper utlöses av värme. I dagsläget springer hon till sig kramper, Krampar i badet. Ja av allt som höjer hennes kropps temperatur. Jag som fullkomligt älskar sol, värme och bad.
 
Kommervi någonsin kunna bli en normal familj igen? Som innan sjukdomen. Antagligen kommer vi lära oss att leva så normalt som möjligt. Men många vardagliga saker är borta.
 
Min absolut högsta önskan för er nu Hampus och Lukas. Det är att få åka med er till ett varmt land, bada och sola och bara vara med varandra. Om än bara för en vecka, det vore så underbart och helt fantastiskt <3

Kommentarer
Postat av: Ann

Massa massa kramar vännen. Känner så igen mig. Du har underbara pojkar som förstår så mycket. Du är en underbar mamma Jenny som gör rätt här och nu. Följ hjärtat då blir allt så bra. Vi måste tro och tänka så. Kram och lycka till er alla. ♥♥♥ Vännen Ann ♥♥♥

2013-01-07 @ 17:17:23
Postat av: Catrin

<3

2013-01-07 @ 20:21:40
Postat av: Mia

Åh förstår din känsla med pojkarna och det som Lukas önskar!
Hoppas av hela mitt hjärta att ni som hel familj skall kunna åka iväg, kanske inte till solen men hela hela familjen. Önskar jag kunde göra något.
Men jag tror och hoppas att det lugnar ner sig med prinsessans anfall. När det är tufft som dagen idag förstår jag att tvivlet o h tankar kommer........ Jag hoppas och tror för dig er de dagar nu inte orkar!!!!
Kram ❤

2013-01-07 @ 22:13:22
Postat av: Lotta

Fint skrivet till dina pojkar>3

2013-01-09 @ 08:14:32
Postat av: Malin

Dom är fantastiska våra stora barn som gör det dom måste, här och nu. Kram

2013-01-09 @ 08:38:45
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!