Framme

Med en kopp kaffe i handen sitter jag och njuter av ögonblicket. Vindens sus i träden, fågelkvitter. Barnens entusiasm när de springer omkring och utforskar!

"Åh, va mysigt det är här. Det är så gammalt så golven knarrar" -Liam

"Det finns bara massa minnen i detta huset mamma" -Hampus

"Jag ska sova i den sängen, pax för den!" -Tim

"Jag har redan dödat en blinning mamma och en spindel :-) -Lukas

Det är underbart att vara här men vi saknar två viktiga personer. VI ÄLSKAR ER!!!

"Mamma! Jag tog just bort en fästing på mig" skrek Lukas just :-)
Kan nog bli en spännande vecka på många sätt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Äventyret har börjat!:))
Självklart fattas de två <3
Mys o njut......många kramar

2013-07-28 @ 14:58:31
Postat av: Mia

Ha ha killarna är för goa💙
Ja två fattas😰 men försök att njuta och bara var så gott det går💞

2013-07-28 @ 17:15:51
Postat av: Jenni

Vilka goa killar! :-)
Hoppas ni får en riktigt härlig vecka! O framför allt, försök njuta av att bara vara där!

Kram <3

2013-07-28 @ 21:41:07
Postat av: Catrin

Mmmm, minnen poppar upp i huvudet ett efter ett.. :)
Den enorma rhododendron som de spelade boll mot o fick en massa fästingar av, kantarell och smultronplock, Vikingabyn, grillning, salta bad, tvätt o dusch ute o ett glas gott precis när man kände för det. Saknar? Absolut! Njut ett ögonblick för mig med <3 Är så glad att du/ ni är där!!

2013-07-28 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!