Pausa?

Linn har fått utslag på hela kroppen, ev medicinreaktion :/ känns inte riktigt bra. Det känns som en salig röra alltihop. Blir det inte bättre efter helgen eller att det blir värre får de kolla henne ordentligt 
 
 
Allt är så rörigt nu. Jag hänger inte med och orken finns inte. Linn tar extremt mycket tid. Är orolig för att inte fler ord kommer, att inte fler tecken kommer. Hon yr runt, rullar på golvet, klättrar på möbler, flyttar möbler, slänger saker omkring sig, slänger muggar så dricka åker ur, är aldrig still! Sätter vi på en film ska hon samtidigt sitta med ipaden. 
Jag är slut
 

I morgon ska vi på utflykt barnen och jag. Jag måste ha miljöombyte. Så vi åker och hälsar på pappa på Ramsvik. En dagstur. Ska bli mysigt. På kvällen har jag dejt med två fina tjejer. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vännen önskar så det fanns nåt jag kunde göra!!! Det kommer mer tecken och ord, vägrar tro nåt annat.
Hoppas ni får en underbar dag hos pappsen och ha en mysig kväll💞
Kram

2013-07-03 @ 06:19:46
Postat av: Nina

Ha en härligt utflykt synd bara att vädret inte är med er.
Tänker på er och skickar massor med kramar till dig <3 Du /ni har en otrolig styrka med allt omkring er. Ni är fantastiska!

Svar: Vädret var med oss :-)kram!
Jenny

2013-07-03 @ 06:26:11
Postat av: Ann

Massa styrka min vän. Kram och ha en fin dag idag. ♥♥♥

2013-07-03 @ 07:42:56
Postat av: Madeleine

Hej Jenny och fina Linn <3
Jag kikar in här ibland och tänker ofta på er. Jag vill absolut inte skrämma dig men blev orolig när jag såg bilden på utslagen. Isa fick utslag av en ep medicin i våras, det började ungefär som på bilden du har lagt ut. Det utvecklades efter ett par dagar till en mycket allvarlig reaktion och vi låg inlagda i en månad. Kolla absolut upp det om det inte blir bättre! Men förhoppningsvis så lägger det sig av sig självt.

Många kramar

Svar: Hej Madeleine! Tänker ofta på er oxå och att jag borde höra av mig varje gång vi är på habb! Vi har sänkt den senaste höjningen för att se om det är den. Tack! Kram!!
Jenny

2013-07-03 @ 07:43:45
Postat av: Diana

Jag hoppas verkligen att de där utslagen försvinner snabbt!Hoppas att ni har en underbar dag UTAN anfall för Linn. Styrkekram <3

2013-07-03 @ 12:42:21
Postat av: Lena Sundqvist

Kramar och ännu mera styrka <3 <3 <3

2013-07-03 @ 19:39:35
URL: http://korpoga.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!