Medvetande

Har nyss lämnat Linn på förskolan. 

Idag när jag sade hej då till Linn och att mamma ska gå hem så vände hon tillbaka till mig och gav mig en kram och puss. Efter det gick hon in 💖 

Detta har aldrig hänt innan. I vanliga fall så säger jag hej då och jag får ingen reaktion från henne. Men idag så reagerade hon. Och riktigt positivt också!

Önskar jag kunde förklara den lyckliga känsla jag känner över Linns medvetande vid just denna stund idag. Linn är ändå 3,5 år. 

Detta gjorde min dag till en riktigt bra dag 💖

Kommentarer
Postat av: Diana

Underbart!!! <3

Svar: 💖💖
Jenny

2013-10-17 @ 10:31:52
Postat av: Nina

Förskoletjejen <3

Svar: 💖
Jenny

2013-10-17 @ 10:36:00
Postat av: Ann

Underbart vännen och jag kan förstå din känsla mycket väl.
Stora tjejen nu som är själv på förskolan och kanske kanske börjat få tillbaks en del av närvaron efter den tunga medicineringen.
Kram och stor lycka min vän <3 <3 <3

Svar: Det är så stort! Kram 💜
Jenny

2013-10-17 @ 11:13:37
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Anonym

💜💜💜💜👍

Svar: 💜
Jenny

2013-10-17 @ 12:42:46
Postat av: Emma Nilsson

Förstår känslan precis. Underbart <3
Min tjej satte sig själv för första gången förra helgen, hon är 2½ nu. Det är en enorm känsla när våra fina speciella barn gör såna stora framsteg. Njut av känslan! Tänker ofta på er. Kramar till er alla

Svar: Man gläds så otroligt mycket mer för dessa framgångar jämförelsevis med friska barn, kraf ovh tänker på er ofta. Du har inte börjat nöogga! :) kramar 💜💜
Jenny

2013-10-17 @ 14:41:28
Postat av: Marie och Grace

Vad härligt!Kram

Svar: Kam 💜
Jenny

2013-10-17 @ 15:36:40
Postat av: Mia

Åh va underbart💗

Svar: 💖
Jenny

2013-10-17 @ 17:36:36
Postat av: Jenni

Va härligt att läsa! Underbara Linn! 💜

Svar: 💜
Jenny

2013-10-17 @ 20:06:09
Postat av: Sandra

Det värmer mitt hjärta otroligt. Så skönt att det verkar gå bra på förskolan, men framförallt för Linns skull - att något lättat.

En stor kram till dig min fina vän! 💜

Svar: Det är fantastiskt faktiskt, ett stort steg. Kram
Jenny

2013-10-17 @ 20:14:25
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Malin

Härligt.
Jag kan bli larvigt lycklig över Ebbas framsteg,
men allting som går framåt är så underbart.
Kram

Svar: Underbart, ktsm
Jenny

2013-10-17 @ 21:26:51
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Pia

Gud va härligt. Kan förstå dig på sätt och vis. Dennis va 2.5 år och hade gjort sin första armoperation, när vi tog bort skena gick han fram till mig och kramade mig för första gången med båda armarna. En riktig kram. Låter inte så speciellt men känslan av att få en riktig kram av sitt barn efter 2.5 går inte att beskriva och jag kan tänka mig att känslan av att ens barn reagerar och visar det för första gången är ungefär det samma. Ha en riktigt skön helg!!

Svar: Precis så! Något som händer i en ålder det borde skett långt innan. Fantastisk känsla!
Massa kramar
Jenny

2013-10-18 @ 20:20:41
Postat av: Anonym

Åh vad underbart!!!! Sitter här med ett stort leende! :-)

2013-10-27 @ 22:32:01
Postat av: Helen P

Det var min kommentar ovan, sorry!

2013-10-27 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!