Hampus.

Mitt i allt har det nu konstaterats att Hampus har utvecklat en kraftig allergi mot pälsdjur. Framförallt hund och katt. 

Efter kraftig reaktion vid möte av hund i sommar bestämde vi oss att göra allergi test. Idag kom svaret och han har kraftig allergi mot hund och katt. Visade även allergi mot häst och ko....

Ytterligare en sak att lägga till i tanken nu då. Vem har djur som vi träffar? Och att ge medicin i förebyggande syfte, om Hampus ska hem till någon med pälsdjur. 

Ja, det är väl så att inget kommer ensamt. Linn har sin svåra sjukdom. Mitt mellanhjärta har sitt och nu detta. 

En dag i taget så brukar allt bli bra 💖

Önskar alla en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ann

Massa kramar o tankar ♡ ♡ ♡

2013-09-18 @ 14:36:04
Postat av: Nettan

Nu tycker jag det räcker för er med elände. Styrkekramar i massor.

2013-09-18 @ 15:32:11
Postat av: Helen

Hej! Vad tråkigt, 😢 ni har nog ändå! Men jag vet art det fungerar!! Men det är jobbigt o de måste planera med tablett ev mer när de går iväg till någon med djur. Vi kan prata när jag kommer hem o ge lite tips . Linda har det oxå. Kram till er❤👎

2013-09-19 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!