48 timmars EKG

Så här såg den ut. Den lilla EKG apparaten som Linn var uppkopplad till under 48 timmar för en vecka sedan.


Hon är så anpassningsbar och duktig och accepterar sladdar, kopplingar och dosa. Vi förde dagbok om kramp, sovning mediciner mm.

Gjorde först ett vanligt EKG på sjukhuset.

Sedan kopplades det mindre på. Det som hon skulle ha i 48 timmar.

Ser inte så bekvämt ut 👎

Fångade ett anfall oxå.

Syftet med detta är att se hur hennes hjärta är under 48 timmar. Hur det reagerar under anfall. 

Tungt men bra att det görs.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Som du skriver "tungt men bra att det görs"
De e ju fantastiskt att man trots allt kan "läsa av" hur hon påverkas etc Jag hoppas att hon själv och en massa underbara barn/vuxna kan få bättre hjälp i framtiden
Hon är en krigarsessa - min hjältinna 👸
✨💜 kram 💜✨

Svar: 💜
Jenny

2014-04-22 @ 16:33:57
Postat av: Diana

Fantastiska Linn 💜

2014-04-22 @ 22:00:13
Postat av: Malin

Blir många gånger imponerad av
hur dessa kämpar anpassar sig.
Men lika svettig blir jag när andra sidan
visas upp, när man vägrar allt.
När inte ens mutor och "hot" hjälper 😳
Kram

2014-04-23 @ 08:49:41
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Camilla

Så fantastiskt duktig!! Svårt att tro att ngn av mina hade accepterat!!!

Svar: Tove läste remissen för mig idag där det stod nåt i stil med "flickan har autism så det kan hända att hon inte vill samarbeta. Men det är av yttersta vikt att detta görs"

Haha, tji fick de 😊
Jenny

2014-04-24 @ 11:03:49
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!