Vaccination

Idag har Linn fått influensa vaccination. Hoppas den passerar lindrigt. En till tre dagar efter kickar det igång i kroppen. Så ett extra öga som vakar nu. Hon kan gå till förskolan.

Jag och Christian (och Linn) hade en underbar helg på landet. Vi behövde det. 

Igår var vi bjudna till vänner för adventsmys. Jättetrevligt och mysigt.

Söta fina Josefine gick inte vidare till final. Synd. Hade varit kul att se henne i Globen. Hon kommer ju visserligen uppträda ändå men med de andra idolerna.

Men jag slår vad om. Att om vi blickar framåt ett år så är det Josefine vi hör och ser på radio och tv osv. Det är jag säker på :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att vaccinet passerat obemärkt. ❤️

Jag tror precis som du att Det kommer vara Josefine som hörs och syns. Hon är en stjärna!

Kramar 💗

2014-12-01 @ 22:00:38
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: ante

Tänker så ofta på er <3 Kramar från Alice farmor >3

Svar: Åh, tack för att du tog dig tid att skriva. Kramar ❤️❤️
Jenny

2014-12-07 @ 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!