Helgen

Har haft en fullspäckad helg. Lördag och konfirmation för vackra Mathilda och söndag besök i Borås djurpark med släkt.

Glad att vi vågade. Det gick bra trots många utbrott, speciellt när liten inte fick bada.....


Blev även uppvaktad i morse av alla mina älsklingar 💕


Vi har inte sett ngn skillnad på kramper sedan höjning av Frisium. Så från i morgon höjer vi även Diacomit......

Ketonerna är de samma. Vi har ännu bara kunnat sänka med 1,8kh. Väntar ytterligare recept från dietist. 

*****************************


Var inte rädd mitt barn
Allt blir som det ska va
Trots skuggorna som ruvar
och farorna som lurar
så lovar jag att allting ska bli bra

Var inte rädd mitt barn
Vi hittar snart tillbaks
Det finns en väg i mörkret
i dimmorna och töcknet
Jag lovar dej att natten ska bli dag

Jag är den bro
som orkar bära dej
Jag är den hamn
där du är trygg
Jag är den eld
där du kan värma dej
Jag är den famn
som ger dej skydd

Var inte rädd mitt barn
Vi kommer dit vi ska
På andra sidan natten
finns gryningen och skratten
Jag lovar dej att allting ska bli bra

Var inte rädd mitt barn

Allt blir bra!

Tack Veronica <3



Kommentarer
Postat av: Diana

Så glad för er skull att ni vågade åka på utflykt.
Härliga bilder!
Håller tummarna att Linn inte skall bli så påverkad av höjningen av Diacomit som hon blivit tidigare... ✊✊
Kram 💜💜💜

2014-05-25 @ 21:24:39
Postat av: Nina

Så härligt att det blev bra:) Hoppas det nu blir bra med höjningen av Diacomit. Kram fina kämpar.

2014-05-26 @ 07:22:09
Postat av: Ann

Många kramar och mycket lycka <3

2014-05-28 @ 08:13:26
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Dessan

Vilken fantastiskt vacker dikt! Får jag låna den?

Svar: Självklart!
Jenny

2014-06-23 @ 10:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!