Tungt tungt.

Jag är trött och ledsen. Just nu vill inte tårarna sluta rinna. Linn har krampat hela natten. Igen. 

Vi sliter som tusan med kosten. Vill inget annat än att det ska fungera. Kosten tar sådan tid men vi ser ingen bättring. Ingen alls. 

Känner mig så ledsen idag. Det är så tungt. Jag är så rädd så rädd för det värsta. Det äter upp mig inifrån. Jag vågar inte tänka tanken att det kan hända men jag är så rädd. Vågar nästan inte sova.

Det hände P. Det hände N. Det har kommit för nära.

Jag är så rädd. 

Vet att vi är i stort behov av avlastning. Men orkar inte. Vet inte om jag klarar det. Just nu gör jag det inte. Tänker på korttidsboende. Kanske det är bättre? Ett helt dygn? Är inte redo för något.

Kanske till hösten...

Har fått tid för rehabsamtal med mitt arbete och försäkringskassan. Sakta men säkert börjar vägen tillbaka till arbetslivet. Tanken är att jag ska börja arbetsträna. Inga krav inga måsten. Men gå dit och göra det jag kan. En början.
Jag har glömt mina mediciner en tid nu. Linn tar all tid så jag glömmer mig själv. Och jag märker hur jag faller tillbaka. 

Hur hinner man med sig själv?





Kommentarer
Postat av: Diana

Jenny ❤️
Önskar så att jag kunde hjälpa er på något sätt. Finns alltid vad det än gäller...
Kramar om ❤️

Svar: Vet det Diana och är tacksam för dina ord. Kram ❤️
Jenny

2014-05-10 @ 13:29:31
Postat av: Camilla

Du vet väl om att du är helt fantastisk.

Stor kram♡

Svar: Precis som du ❤️ Tack ❤️❤️ Stooor kram!
Jenny

2014-05-10 @ 13:32:22
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet
Postat av: Ann

Kramar o styrka ♥♥♥

2014-05-10 @ 14:46:09
Postat av: Daniela

Tänker på er! ❤️

Svar: ❤️
Jenny

2014-05-10 @ 15:03:07
Postat av: Sandra

Hur hinner man, orkar, kan? Så tungt det är emellanåt.
Ni kämpar så bra hela tiden och jag önskar verkligen ni kunde få vila lite, bara få ha det lite lugnt.

Fina fina. Tänker på er. ❤️

Svar: Vet inte Sandra. Det är så svårt så ofta. Tusen kramar och längtar efter er ❤️
Jenny

2014-05-10 @ 15:08:52
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Victoria

Stor kram ❤️

Svar: ❤️
Jenny

2014-05-10 @ 15:42:17
Postat av: Eva


Stora kramen till er allihopa.
❤️❤️❤️

Svar: Tack ❤️
Jenny

2014-05-10 @ 17:56:38
Postat av: Mia

❤️ Åh det gör så ont i mig😰 som ni kämpar, kan ni inte få något tillbaka? Så orättvist! Ni är fantastiska❤️❤️ Älskade Linn och ni❤️🙏

Svar: ❤️
Jenny

2014-05-10 @ 20:14:05
Postat av: Veronica

Du är så underbar! Lilla gumman! Blir så ledsen! Du är fantastisk! Mååånga kramar Veronica

Svar: Många kramar tillbaks ❤️❤️
Jenny

2014-05-11 @ 10:14:59
Postat av: Nettan

Önskar att jag kunde hjälpa er med nått.
Stor kram till dig
Nettan

Svar: Tack. Kram ❤️
Jenny

2014-05-11 @ 10:39:55
Postat av: Cattis

Fina Jenny. Önskar jag kunde göra något för dig/er. Blir så ledsen när jag läser din blogg. Som ni kämpar med denna hemska sjukdom som er fina Linn har. <3 <3

Svar: Tack, kram ❤️
Jenny

2014-05-11 @ 19:23:55
Postat av: Sara

Åå, känner så med er. Starka ni. ❤️ Kramar

2014-05-16 @ 06:38:12
URL: http://www.skegrie501.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!