Jobb

Sitter i köket klar för jobb. Har bara mediciner kvar till Linn och kläder till henne. Får sms av förskolan att det går magsjuka.

Jag kan inte lämna då. Ketogen kost och magsjuka hör inte ihop. Dessutom ska hon få influensa vaccin på fredag. Då måste hon vara frisk. 

Känns omöjligt att få ihop 10 timmars jobb i veckan. Jag vill så gärna. Mår bra av att åka dit. 

Mejlade skolan/rektorn igår om mitt mellanhjärta. Inte ett ord har jag hört ännu. De skiter fullständigt i honom. Och det gör ont.

Fel fel fel

Ingen bra dag idag :(

Kommentarer
Postat av: Nettan

Önskade att jag bodde närmare. Så jag kunde ha hjälp er.
Vet hur det är med skolan,har samma problem jag,man får bråka mycke.
Många kramar nettan

Svar: Fin du är. Tänk va bra det kunde varit. Att hjälpa varandra. Kram fina du 💕
Jenny

2014-11-25 @ 21:20:49
Postat av: Camilla

KÄRLEK!
hade vi bott nära varandra hade vi kunnat hjälpas åt att passa våra barn och få ihop jobbtider. Det hade varit bra :-D
Bra att de hör av sig om magsjuka i alla fall.

Kramar

Svar: Hade vart jättebra! Flytta hit vettja :-)
Kram!
Jenny

2014-11-27 @ 06:19:14
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/flersamhet
Postat av: Jenni

Har Linn varit på dagis tidigare i veckan? Lappen har suttit på Lova's avd sen i måndags...😰

Hoppas det löser sig med skolan! M ringde o sa några väl valda ord till "våran" rektor igår, får se om det händer nåt!

Kram❤️

Svar: Inget alls denna vecka. Skönt!

Ja, ni har ju oxå ny... Vi får prata vid tillfälle.
Kram ❤️
Jenny

2014-11-27 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!