Liten uppdatering

Har tappat skrivandet. Det händer saker hela tiden men jag får inte ner det i ord.

Linn fortsätter med dagliga anfall. Både hemma och på förskolan. Det är så orättvist att hon inte kan få det lite lugnt. 

Balansen är självklart påverkad av alla dessa anfall. I söndags fick hon en brännskada av ett gammalt element på landet. Och jag har ångest för att jag hade på elementet. Idag ramlade hon tre ggr på vägen hem med ansiktet i asfalten. (Kramp och buccolam på förskolan) väl hemma ser jag att en flis i framtanden är borta. 

Jag försöker arbeta mina 10 timmar men det är verkligen inte lätt med dagliga anfall på Linn. 

Mitt mellanhjärta fortsätter må skit och det är tufft för oss alla. Hjälpen finns inre och skolan bryr sig inte. Inte ett skit. 



Kommentarer
Postat av: Mia

Önskar såå det fanns nåt jag/ vi kunde göra.💗❤️ kram

Svar: ❤️
Jenny

2014-11-20 @ 22:37:47
Postat av: Malin

Kramar i mängder

Svar: Kram ❤️
Jenny

2014-11-21 @ 05:52:28
Postat av: Diana

Önskar att jag kunde omsluta er alla i en trygg bubbla där alla mår bra 😔. Ni om några behöver lite lugn och ro! Det gör så ont i hjärtat att läsa om er dagliga kamp och det är så orättvist att allt är så tufft för er.
Finns alltid för er vad det än gäller!
Tveka inte på det! 💜💜💜
Stor varm kram till hela fina familjen ❤️

Svar: ❤️
Jenny

2014-11-21 @ 06:27:57
Postat av: Sara

Åå Jenny... tänker på er så mycket. Som ni har det. Finns inga ord som kan beskriva hur ledsamt det är. Du är fantastisk.

Svar: Som du <3 kram
Jenny

2014-11-21 @ 11:10:37
URL: http://www.skegrie501.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!