Idol 2014

Ikväll mina vänner uppträder en fantastisk tjej i kvalet på Idol. Hon heter Josefine Myrberg. Enkelt förklarat "bonus syster" till mina pojkar. Josefine har nog jordens största hjärta och har kämpat för att komma dit hon är idag. Hon har skrivit Fighter till Linn. Den låten berör mig djupt. Linn har fått texten inramad utav Josefine ❤️ Så otroligt fint. 

För ett litet tag sedan ramlade tavlan ner från väggen. Måste ha varit en mening med det för ut ramlar ett brev. Ett brev som Josefine tillägnat Linn. 

Josefine skriver att Linn är hennes inspiration till skrivandet av låten. Att Linn besitter en styrka och kraft få förunnat. Att Linn och alla andra sjuka är en inspiration för hela världen. 
Att Linn är något speciellt och att hon tror på henne 💜

Jag är dig oändligt tacksam Josefine 💜

Nina, du måste spricka av stolthet ;) 

http://youtu.be/3d8hN7DMMKg



Så rösta på en stjärna i kväll! 🌟

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå så fint du skriver! Tack! Fina Jenny . Jag är otroligt stolt och jag är otroligt glad att jag har en sådan fin vän som jag har i dig😍. Det värmer i hjärtat:) Det blir en spännande kväll......så rösta nu😄 kram till alla

Svar: 💜💜💜 💜💜
Jenny

2014-09-18 @ 12:49:52
Postat av: hur mår du?

Puss

Svar: ❤️
Jenny

2014-12-23 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!