Hjälp mig!

Klarar inte situationen längre!
Behöver hjälp!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jenny! Om det finns något jag kan hjälpa till med eller avlasta så tveka inte att fråga mig. Jag finns alltid vad det än gäller.
Men jag vet också att i en viss situation kan jag inte göra något alls...
Kram <3

Svar: Tack ❤️ just det som är. Ingen kan hjälpa ...
Kram ❤️
Jenny

2015-01-30 @ 13:53:57
Postat av: Anonym

Kram 💟

Svar: ❤️
Jenny

2015-01-30 @ 17:59:34
Postat av: nettan

Jenny jag önskar att jag bodde närmare o kunde hjälpa er.
Stor kram till dig

Svar: Tack Nettan ❤️❤️❤️
Jenny

2015-01-30 @ 19:45:39
Postat av: Anonym

Hej Jenny
Jag vet inte vad ni går igenom just nu, jag går in på din blogg varje vecka och kollar om du gjort ngn uppdatering för jag vet delvis vad ni gått/går igenom. Min son är nu snart 19 månader och fick Infantil Spasm när han var fyra månader. Han har numera svår epilepsi och vi har provat ett stort antal mediciner såpass många att jag t.om tappat räkning, just denna veckan har varit hyfsat okej med bara drygt tre kramper om dagen men förra veckan var hemsk då var han uppe mellan 7-10 per dag, det visade sig att han hade in inflammation i kroppen och så fort vi hade gett honom antibiotika två dagar så lugnade sig kramperna.
Nu står vi i kö för Keto kost men är så orolig för allt runt omkring, hur ska man orka !!! Har många gånger drömt mig bort sedan han fick sin sjukdom om hur livet kunnat sett ut utan den men vi bara måste vara starka för deras skull, man älskar sitt barn så mycket. Hoppas att allt kommer ordna sig för er och att ni får den hjälp som ni behöver.
Stor styrkekram från ett annat helvete
Paul

Svar: Va jobbigt för er alla. Hoppas keto kosten ska gör lindring för er son. Krävs otroligt mycket arbete och planering med kosten men värt allt om det fungerar. Som du säkert vet så har den ju inte fungerat för Linn.
Styrkekram till dig också och tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar <3
Jenny

2015-01-31 @ 01:34:44
Postat av: Taina Hermunen

Skickar styrkekramar, kan inget annat ♥

Svar: Tack ❤️
Jenny

2015-01-31 @ 13:55:17
Postat av: Eva

Har du någon att gå och prata med? Om du inte har det, se till att få det! Det kan verkligen betyda all skillnad i världen!

Svar: Tack, inte regelbundet men ska försöka få det. Kram ❤️
Jenny

2015-01-31 @ 15:08:44
Postat av: Marie

Vad ledsen och förtvivlad jag blir för er skull :(
Läser ofta din blogg och hoppas ju att ni hittar något som ska underlätta för er.
Skickar varma tankar ut i rymden till er och vill på något sätt att ni får en förbättring. Ni har haft nog av jobbigheter!
Marie

Svar: Tack snälla. Dina ord stärker!
Kram ❤️
Jenny

2015-01-31 @ 17:01:05
Postat av: Pia Guldhjelm

Tänker på er!! Önskar att jag kunde trolla så alla kämpar där ut fick må bra, slippa alla sjukhusbesök osv och bara fått vara barn!!
Många styrke kramar till hela familjen!!

Svar: Tack fina du . Stor varm kram ❤️
Jenny

2015-01-31 @ 18:46:08
Postat av: Isabelles mamma

Känner med er och känner igen mig. Det är så otroligt tufft. Skickar kramar och tanker, hoppas att det vänder för er snart!

Svar: ❤️
Jenny

2015-02-01 @ 12:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!