Ibland ..

..kommer tankarna hur illa det faktiskt är. Linn krampar nästan varje dag och det har blivit en vardag. 

Igår ringde bästa resurs E om kramp. Jag var på Ica för att handla ägg. Ambulans på väg. Handla du dina ägg säger E, ambulansen är på väg. Vilket jag gör!! Galet! Jag borde rusa till Linn. 


Vardag.

Skrämmer mig att jag tog så lätt på det. I vilket fall så var det bekanta ansikten som mötte mig. Underbar ambulans personal som tog väl hand om vår tjej. 

Tryggt.

I dag har det återigen startat med en kraftig kramp. Hon sover efter den just nu. Livet rullar på. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Min vän 💜 Så ledsamt och så mycket igenkänning. Allt blir en vardag, även allt detta som våra älskade döttrar, på sina olika sätt, får genomlida. Många varma och stärkande kramar till dig Jenny som jag vet går igenom extra mycket just nu. Sänder styrka och lycka till dig 💜💜🌟💜💜 Ann

Svar: Tack finaste du. All kärlek ❤️❤️
Jenny

2016-01-15 @ 08:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!